Google Analytics™ налаштувати швидко та правильно.
Розглянемо сервіс Google Analytics.
Точніше кажучи, познайомимося з деякими його можливостями, тому що даний сервіс є найпотужнішим інструментом аналізу практично необмеженим набором можливостей.
Перерахуємо елементи його інтерфейсу та опишемо стандартні функції.
Замовте послуги інтернет маркетолога у Києві
Google Analytics™. Трохи філософії.
Сервіс Google Analytics™ є потужним інструментом, що вбудовується у вигляді невеликого коду на ваш сайт і здатний збирати специфічну інформацію про його відвідувачів.
Зокрема, він допоможе отримати вам уявлення про те, звідки і навіщо користувач потрапив на ваш ресурс, що його зацікавило.
Ця інформація за допомогою вбудованого коду надсилається на сервери Google™, на яких проводиться її обробка, і, тільки після цього, надається вам у зрозумілому та зручному для вас вигляді.
Відразу після того, як на вашому сайті з’являється відвідувач, система створює для нього візит, що має набір параметрів (dimensions) і показників (metrics), на основі яких пізніше будуть сформовані звіти, що надаються вам.
Параметрами є такі відомості, як дата та час візиту, джерело, з якого на ваш майданчик зайшов відвідувач, сторінки входу та виходу, назва товару або продукту, що привело його на ваш сайт, а також місто, в якому, ймовірно, знаходиться відвідувач.
Також можуть бути інші параметри.
Простіше кажучи, параметри це тестова інформація.
На відміну від параметрів, показники – це сухі цифри, які повідомлять вам кількість сеансів, а також відсоток нових, відсоток відмов, CTR, кількість виконаних цілей та отриманий від цього дохід, час, за який було завантажено сторінку та багато іншого.
У звітах, що передаються вам, параметрами будуть рядки, а показниками – стовпці.
Інтерфейс Google Analytics™.
Меню користувача, розміщене в шапці, складається з 4 елементів: головна сторінка, звіти, мої звіти, адміністратор.
За першим посиланням виконується перехід до лічильників, за другим можна отримати доступ до всіх звітів, третя веде до бібліотеки створених вами звітів, а остання надає доступ до різних налаштувань.
Звіти в Google Analytics™.
Кожен із звітів може бути налаштований вами на вашу думку.
Ви можете додавати та прибирати параметри, змінювати набори показників, встановлювати власні фільтри.
Звіти можна вручну або із заданою періодичністю пересилати поштою, зберігати, генерувати на них посилання та надсилати своїм друзям та колегам, завантажувати до галереї, в якій ваша інформація стане доступною для всіх.
Розглянемо докладніше наявні тут пункти.
Зведення Google Analytics™ (dashboards).
Натиснувши на це посилання, ви можете виконати налаштування свого головного екрана, на який буде виводитися вся необхідна вам інформація.
Ярлики (shortcuts).
Кожному зі створених вами звітів може бути присвоєно ярлик, що дозволить помістити такі звіти в панель швидкого доступу. Таким чином, щоб переглянути свої улюблені звіти, вам не потрібно буде щоразу переходити до «Моїх звітів».
Повідомлення Google Analytics™ (intelligence events).
Як можна зрозуміти з назви, в цій вкладці вам надається можливість налаштувати необхідні вам оповіщення, які вчасно повідомлятимуть про будь-які зміни, що трапилися на сайті.
Такі оповіщення відображаються не тільки в інтерфейсі сервісу, але можуть бути надіслані вам електронним листом.